ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
Η Total Q έχει σχεδιάσει και εφαρμόζει ένα πελατοκεντρικό σύστημα διαχείρισης, το οποίο αποβλέπει στον μέγιστο δυνατό βαθμό ικανοποίησης του τελικού αποδέκτη των παρεχόμενων υπηρεσιών.
Η διοίκηση της εταιρείας καταβάλλει κάθε προσπάθεια ώστε οι συνεργάτες της να έχουν επίγνωση της χρησιμότητας και της σπουδαιότητας των ενεργειών τους και του τρόπου με τον οποίο συμβάλλουν στην παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών προς τους πελάτες.
Η εταιρεία αναζητά συνεχώς ανατροφοδότηση από τους πελάτες της σχετικά με τις παρεχόμενες υπηρεσίες. Για τον σκοπό αυτό διενεργεί Έρευνες Ικανοποίησης Πελατών (Surveys), μέσω των οποίων καταγράφονται οι νέες τάσεις της αγοράς καθώς και οι ευκαιρίες για τη συνεχή βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών.
Στο πλαίσιο συμμόρφωσης με το πρότυπο ISO 17025:2017, το Σύστημα Διαχείρισης που εφαρμόζει η Total Q προβλέπει, μεταξύ άλλων, Διαδικασία Διαχείρισης Παραπόνων, η οποία καθίσταται διαθέσιμη κατόπιν αιτήματος.